به گزارش سراج24، فوزی علی درباره درگیریاش با علیرضا حقیقی در بازی دیروز تیم های ایران و بحرین گفت: درگیری زیاد مهمی بود و در فوتبال از این اتفاقات زیاد پیش می آید. این یک برخورد معمولی بود که در هر بازی امکان دارد رخ بدهد.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید تو به حقیقی توهین کردهای که او این برخورد را با تو انجام داده اظهار داشت: باز هم می گویم که من چیزی به حقیقی نگفتم و اگر هم حقیقی حرفی به من زده باشد من متوجه نشدم. به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است و در هر بازی امکان دارد که از این اتفاقات رخ بدهد.
منبع:فارس



